Alla inlägg den 22 april 2009

Av Anna - 22 april 2009 22:48

dax att börja plocka fram vårkläderna !!

känns lite konstig förra veckan stod man på skidorna och njöt

och nu är våren äntligen här !!!

trött och sliten börjar jag känna mej och inte det minsta avundsjuk

på A-K som ska orka va vaken i 24-timmar !! imorgon...

dax att borsta tänderna


puss & god natt

Av Anna - 22 april 2009 22:08

...får man att umgås med riktiga vänner !!

eftermiddagen / kvällen har varit toppen

barnen har lekt av sej

så skönt att åka nån stans där man bara kan släppa ihop ungarna

och sen leker dom tills man lyfter in dom i bilen.


A-K & jag har bara varit !!!

okey pratat en massa har vi oxå hunnit med...

...inte löst några världsproblem men det måste man inte på en onsdag 

Fast å andra sidan har vi börjat smida på en plan - hemlis - men det innebär några dagars barnvakt i höst !!

*ler* 



 sen blev det full fart med L&B visning

träffat andra Anna ett tag !!!

*ler*


"storshopping" blev det oxå

2 par trosor till den lilla

får se om hon kan ha dom utan att få spel !!

nått som är mindre kul är

att Alexandra har panikont i magen !!

nästan så att man hoppas att hon fått i sej nått gluten för annars blir det att åka till doktorn igen !!!





Av Anna - 22 april 2009 14:25

...hunnit med det viktigaste inför mötet imorgon

behöver bara fundera lite på vad som ska sägas :)

så nu blir det lek & bus

i Kvarntäkt !!

Av Anna - 22 april 2009 10:33

...norrut !!

fikat och tittat på lite inredningsprogram

så nu får jag lov att börja med kioskeriet....

:)

Av Anna - 22 april 2009 08:14

... helt sjukt hur man kan ha i-landsproblem !!!

kan bara inte bestämma mej för vad jag ska ha på mej

IDAG ???

borde kanske kollla vädret

ser lite sol borta över bergen

och ja först ska jag ORKA hoppa in i en dusch

!!!

sitter samtidigt och tänker på de föräldrar som miste sin son igår

visst det kanske inte var världens klokaste beslut att sitta och balansera x antal meter över ett hårt golv men

vilken mardröm

vet faktiskt inte vad jag skulle ta mej till om det hände mina något...


samtidigt får det en att inse hur lite man vet om livet !!!

&

troligtvis är vi för dåliga att leva i nuet


Av Anna - 22 april 2009 08:06

....troligtvis har jag druckit för lite igen så nu sitter jag med en

STOR

kopp te och planerar dagen...

tror nog det blir en vända upp till mor på förmiddagen

skulle behöva använda en dator som inte har ett eget liv....

sen ja då blir det

städning

(tror jag)

innan vi åker mot Kvarntäkt

för lek och L&B


:)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards