Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anna - 5 april 2009 23:21

...tankar och funderingar i mej !!

får se om jag kan tänkas formulera om dom till ORD imorgon

men nu


puss & god natt

Av Anna - 5 april 2009 19:42

...få däcka i soffan !!!

Slötitta på lite TV

 tvätthögen är kvar efter lite porslinskross så fick det bli köksstädning IGEN !!!

3:e dan på raken bara att hoppas att jag kan hålla i sakerna några dagar :)


När vi satt och åt middag kom juniors kompis mamma förbivandrande med sina stavar !! - berömde henne för att hon orkar, och då sa min käre son.

 Vill man va snygg, får man kämpa lite !!

pik till mej kanske så imorgon åker stegräknaren på igen !!!

Av Anna - 5 april 2009 17:53

ska jag ta en snabbvända förbi ICA

sen

är det bara att ta ett djupt andetag och börja med
TVÄTTEN !!!



Av Anna - 5 april 2009 10:09

1.  dra ut lista på vem som ska bo i stugan

2.  & bokningsbekräftelse

3.  matchlistor Svärdsjö IF !!!

4.  kolla in & utcheckningstider + var man hämtar nyckeln

5.  fotbollslappar....



Av Anna - 5 april 2009 08:14

inte idag iallafall för igår

påbörjade

jag en massa projekt här hemma

så vi får hoppas att barnen hjälper till att

slutföra

det mesta innan vi åker upp till mor & far


alltid samma kaos när man är mittemellan två årstider

allt ska vara framme

men planen var att börja packa vinterkläderna till nästa helg så det blir lite mindre i hallen !!

slänga ner sånt vi ändå inte kommer att använda i källaren blir säkert bra när det är färdigt men just ser det värre ut än när jag började !!!


skulle oxå behövt ta tag i träningen - ikväll kanske !!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards