Alla inlägg den 1 april 2009

Av Anna - 1 april 2009 22:53

Helt tapat motivation och ork för träningen

så imorgon är det bara att ta sej ut en stund

planera hur & när jag ska få till det

vet ju att livet blir så mycket bättre när jag kommit igång igen !!!


våren är ju här

så vad finns det för ursäkter


puss & god natt

Av Anna - 1 april 2009 21:42

och då menar jag inte

tvångsmässig

utan sånt som man verkligen behöver

 gummistövlar

till Alexandra stod högst på listan idag

och så ville junior förbi Biltema för att köpa "nått"

så efter ett snabb mellis satte vi oss i bilen och åkte mot

tittade då i skoaffärerna

&

Angelica börjar tala om att hennes skor minsann var för små !!

som mamma ska man då pedagogiskt föröka motbevisa

först mäts foten 18.5 cm

och den skon även den 18.5 cm

pust

ibland blir det inte riktigt som man tänk sej !!!

nu har fröknarna iallafall vårskor så att dom klarar sej nån vecka !!!


Presenter till helgens kalas hittade vi oxå så nu hoppas jag att jag hinner med nått här hemma i resten av veckan !!!

Av Anna - 1 april 2009 19:39

vet inte riktigt vad jag tycker

får

fundera en stund !!!

Av Anna - 1 april 2009 18:47


är skoj

tyvärr har inte tiden riktigt räck till på sistone !!

för risken är att när man börjar ja då

finns det inte tid för något annat !!

Av Anna - 1 april 2009 17:51

...att man kan lämna tjejerna hos

mormor & morfar

när junior har bortamatch i veckan men det är inte lika skönt att gå upp tidigare än vanligt för att hinna till skolan !!!

med en trött och trasig son tillbringade vi dagen nere hos syster & Olivia

först lät vi det lilla charmtrollet vandra uppför backarna mot ICA

efter lite paus i kundvagnen  traskade vi tebax igen

lång promenad för så små ben !!! 

tur att det finns en höft att åka på ibland,

Hemma igen så började Fia med maten medans

jag och O lekte "tysta" eftersom Adde däckat i soffan !!!

utröttad av promenad och lek

blev det en kortvända i vagnen så hon kunde somna in

sen kom Ninnie ner och lunchade med

"JÄTTEMAGEN"

spännande att se vem som tittar ut

snart

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards