Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 21 mars 2009 15:23

eftersom vädret inte var på vår sida och det började regna vid frukost skippade vi skidåkningen och tog en vända in till Falun istället.

Tjejfika på DU & JAG och en ny baddräkt åt Alexandra.... sen skulle det bli snabb handling på ICA MAXI (pyssel för dom små) men som vanligt blev det hur mycket som helst... lunchade gjorde vi på kycklingtoast !!

och efter att ha slängt in allt som måste i kyl & frys däckade jag framför TV en stund... Angelica drog till grannen för att öva på något uppträdande till skolan !!! själv har jag försökt få nån klarhet i vad doktorn berättade men det var väll iochförsig ingen rolig läsning så det känns som om jag måste få lite mer information och ta in det i lugn och ro !!! men nu vankas det lite mellanmål !!! och kaffe till mej.

Av Anna - 21 mars 2009 08:02

ta oss till backen ett tag idag så lillan får prova på att åka

 men jag sitter här och funder på vilken backe !!!


bjurs & hillersboda ???


väntar på att få senaste vädret

 på

www.yr.no

dom brukar ha lite koll...

Av Anna - 21 mars 2009 07:48

för varför kan man inte styra vad man känner för nån annan ???

visst det går att behärska sej och inte kasta sej in i saker hur som helst men ... om man ser någon i ögonen och bara vet då är det inte längre så enkelt...eller

Känns som om jag står vid ett vägskäl - men 3 val -

1. Ta den långa tråkiga raka & platta vägen

2. Sakta kämpa mej upp för en oändlig backe innan allt planar ut igen

3. Kasta mej ut för ett stup och hoppas att nån fångar mej



ja det tåls att tänka på och idag ska jag iallafall bara vara (tror jag)

Av Anna - 20 mars 2009 20:17

har alltså skött mej ganska bra idag 50 minuter är helt ok om man "vilat" i 2 veckor. Skönt var det fortfarande ute... längtar till riktigt ljumma kvällar igen fast risken är att man blir sittande med ett gott glas vin istället för att träna....nåja långt dit !!! men nu är det dax att lägga lillan !!! klockan är ju flera minuter över 20 :)

Av Anna - 20 mars 2009 19:32

på en liten promenad !!!

få se hur mycket ork jag har efter alla sjukdommar, men några kilometer ska jag väll klara av...

på innan tvsoffan anfaller !!!

Av Anna - 20 mars 2009 16:42

får det bli !!!

så nu ligger räkorna och tinaräggen ska kokas...

ja men vi får hoppas att alla blir nöjda.

Första gången på länge som hela familjen är hemma till middag en fredag.


MYS !!

Av Anna - 20 mars 2009 14:37

men vad ska vi äta ???

ja alla förslag är välkommna....

Av Anna - 20 mars 2009 07:34

precis de där minuterna innan man väcker ALLA !!!

fredag idag !!!

ingen aning om vad helgen ska innehålla

SKÖNT

hoppas det underbara vädret kommer att hålla  i sej !!!

men nu måste jag sparka Alexandra ur sängen

ha en underbar dag !!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards