Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 23 mars 2009 13:01

...och idag har det blivit 50 minuters promenad med barnvagn !!!

ska försöka hitta tillbaka till den där sköna känslan igen

men det kommer nog att ta lite tid är jag rädd för

!!!

Såg nån som får mej att LE ;)


Av Anna - 23 mars 2009 12:55

06.30 klev jag innanför dörren hos syster sen blev det vällingmys i soffan, stoppa O i vagnen för att gå hem och väcka kusinerna. Alla pigga och glada !!! Dagens andra påklädning... och lämning i skolan av sessorna. Och sen hem för lite banan innan vi åkte ner till Gårdvik för att hälsa på !!! Calle är lite skrämmande men hu så söt !!! snart kan dom springa runt och busa tillsammans.Hem och mumsa lunch - busa runt - och nu sover trollet sött ute i snöstormen !!! iväntan på att alla ska komma hem !!!


Av Anna - 22 mars 2009 21:54

närmare våren...

&

det snöar igen undrar om den här vintern tänker släppa taget nån gång !!!

helt slut har jag varit sen vi kom hem så det har inte blivit nånting gjort men

imorgon är en annan dag

(var väll på globen & såg Christer Björkman på förtimmen)

Imorgon ska jag va

MOSTER

funderar på vad O & jag ska hitta på

beror lite på väder och ork.


väntar gör vi

på att J´s badboll ska titta ut

spännande med nya liv

och tjejerna väntar på att få handla babykläder !!!


nej lite te och soffmys så kanske det blir människa av mej igen ???

Av Anna - 22 mars 2009 17:29

jaha nu har vi tillbringat några (4 1/2) timmar på akuten...

och väntar på en tid till magnetröntgen 

- minisken är senaste budet -

inte direkt det man vill höra om sin 9-åring

tur att hon är så tapper

sen blev det lunch/middag

och jag fattar inte varför förn nu har jag ont i magen !!!

vila en stund

sen så

; )

Av Anna - 22 mars 2009 10:08

på en söndag...

älskar din närhet

Av Anna - 22 mars 2009 08:54

har ialla fall fått sova några timmar inatt så humöret är på väg upp igen...

2 tvättmskainer har jag redan hunnit stoppa i men den stora frågan just nu ÄR ???

hur i h-vete jag ska göra med Alexandras smärtlindring för vi måste få

SOVA

och hon ska orka ta sej igenom det här och stakarn har tappat tilltron till allt vad läkare heter...

avaktar till lunch och ser hur ont hon får och om vi ska åka in akut eller inte för enkelt är det inte.


Av Anna - 21 mars 2009 18:41

brukar inte känna mej ensam så ofta men just nu känns det tomt...

saknar nån som hade varit kvar vid middagsbordet när bollibompa började.

nån man kunde ha delat den där vinflaskan med

nån som...


troligtvis är det bara tröttheten som smyger sej på men det hade varit skönt att krypa upp i soffan tillsammans ikväll

vetat att jag inte vaknat ensam imorgon

utan nära...


misstänker att det bara är sunt att känna så här för vilken människa är född att leva ensam ???

Av Anna - 21 mars 2009 15:51

utan en stor


 


då jag äntligen kom ihåg att köpa nytt te !!

så nu försöker jag fördriva tiden tills reprisen på

inte hunnit med att se ett enda avsnitt den här säsongen !!!

sen blir det till att ta sej i kragen

och börja med middagen

röja av köket...

Lite mer energi tack !!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards