Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Anna - 29 mars 2009 23:18

och just nu känner jag mej så motiverad

till att fortsätta ORKA

hoppas att det vänder NU

för just nu känns det som om det inte kan bli mycket tyngre

så imorgon ska jag försöka mej på att skaffa en målbild


puss & god natt

Av Anna - 29 mars 2009 22:08

...alltså lever jag !!!

känns så overkligt att jag

mitt i allting bara kände något

skrämmande

men det kanske betyder att jag faktiskt

är på väg tillbaka till mej själv för

är det inte ofta så att vi nån stans på vägen

vandrar lite vilse på vägen

har lovat mej själv att våga känna igen

hoppas på en underbar vår / sommar

; )

Av Anna - 29 mars 2009 20:14

är att jag får tid att åka till

Mia

imorgon och dricka en stor kopp te

prata lite strunt

och ha det bra !

är min absoluta favoritsmak just nu !!!

Av Anna - 29 mars 2009 17:00

för har DU inget speciellt för dej

gå in på


http://www.sr.se/cgi-bin/dalarna/program/index.asp?ProgramID=2125


Min Ängel

med 

Micke Thelin


och rösta gärna om du tycker den är bäst !!!


Av Anna - 29 mars 2009 15:52

lyckat att alla tre hade samma färger på sej i höstas på skolfotot !!

Av Anna - 29 mars 2009 15:44


 Först blev det en tur till Valbo &

för att köpa Alex gardiner och få i oss lite lunch

innan vi åkte vidare mot Hofors... hittade planen på första försöket !!!

Kan bli ett rätt kul fotbollsår i år så sugen man blir !!!

fick lov att åka 5 minuter innan matchen var slut och då låg dom under med 2-1 tur att det bara är en träningsmatch !!!

Nu har den största & den minsta dragit iväg på fotbollsträning ska försöka fixa med lite middag tills dom kommer tebax.

Av Anna - 29 mars 2009 08:50

juniors lag (&a-laget) har sin första träningsmatch idag i

HOFORS

av alla ställen men eftersom Adde inte tränat får han snällt stå brevid.

Kommer säkert att tjata fotboll både negativ & possitivt ända fram till september men idag känns det bara KUL att eländet startar om igen.

SÅ dit ska vi iallafall men det blir nog omvägen runt ikea så att vi kan köpa nya gardiner till Alex rum som står på ska vara klart på

ONSDAG

men först ska jag få upp sessorna - morgontrötta för en gång skull

tack för

SOMMARTIDEN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards