Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Anna - 27 mars 2009 22:42

läste ett inlägg om skillnaden mellan att blogga anonymt eller inte, då kanske risken finns att man inte skriver riktigt det man känner !!!

Men varför ??

själv tycker jag absolut inte att man medvetet ska kränka nån annan men KÄNSLOR

ja det man känner påverkar ju alltid människor i ens närhet. Och tyvärr ja ibland gör, tänker eller känner man något som inte hela världen (eller en person) tycker om.och skulle jag inte skriva det jag känner då vore det inte JAG !!!

men hur mycket jag (eller du) väljer att berätta ja det är upp till var och en.


Har iallafall känt väldigt mycket idag !!!


TRÖTTHET       

 över att Alexandra inte får må bra hon är en riktig kämpe !!!


UPPGIVENHET

över att inte bli respekterad som människa, för lögner sårar


GLÄDJE  

över att kunna lyfta luren och ringa en vän (hoppas vinet var gott) som faktiskt tänkte på mej...

lyssnade & förstod


LYCKA      

 över mina barn

tänk hur fantastiskt det är att få uppleva att vara mamma


LÄNGTAN  

 när jag mötte någons blick för en sekund och kände hur pulsen ökade...


FÖRTVIVLAN

att jag inte vågar ta det där steget ut i det okända


sånt är livet fullt av känslor hela tiden !!!


så jag hoppas din dag varit känslofylld

Av Anna - 27 mars 2009 22:17

 

vill se dej när du sover
och vakna på din arm
att ha ett liv tillsammans
en dröm som kan bli sann

att va där vid din sida
den som du håller kär
det enda som betyder
att du är den du är

när ödet korsar vägar
förvirringen blir stor
så mycket känslor finns då
kan svåra att förstå

JAG ÄLSKAR DEJ föralltid
och har nog alltid gjort
men måste finna svaren
hoppas du förstår


Av Anna - 27 mars 2009 22:02

...är att visa lite av min favorithobby !!!

SCRAPBOOKING

hade länge tänkt att gå en kurs men tiden har liksom inte räckt till så äntligen i oktober !!!

blev det av

 så egentligen är jag väll något av en nybörjare.

Men jag jobbar det.

Här kommer en favorit på

Angelica & Andreas


Av Anna - 27 mars 2009 16:48

     händer inte så ofta men det kanske är dax att ändra på det. Blev lite kär i den här klänningen och varför inte. Kan väll inte jämt springa runt i myskläder.?!?!?!

Av Anna - 27 mars 2009 14:36

efter gårdagens snurr så år vi äntligen hemma igen !!!

nyckeln låg kvar

i

Anders bil i Falun !!!

så det var bara att sova hos mor & far

tur dom har stort hus !!

nu slappar jag med en kaffe sen ska jag och

ANGELICA

ut på en promenad/cykeltur !!!

i blåsten !!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards