Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Anna - 25 mars 2009 22:28

eftersom jag handlade på mej lite doftljus härom veckan så hade jag bestämmt att bara handla om jag hittade nån ny favorit !!!


TEAK & KARDEMUMMA


en sån där mysdoft, dricka ett gott rödvins doft och jag kanske...


susig

men jag har lytt huvudvärksrådet

hjälpte

ja tror det men yrslig blev jag så där lite lagom


nåja det börjar nog bli dax för sängen eller soffan ett tag

så hjärnan slutar och snurra !!!


puss  & god natt

Av Anna - 25 mars 2009 22:12

stod junior och hoppade i loftgånen

pappas bil

som är betydligt roligare än "min"

ja det blev en tur runt sjön,

hör väll till övningskörningen att få köra lite automat oxå !!!


knapra lite piller mot huvudvärken men det hjälpte bra - not


ner till syster och pussa lite på Olivia

frågade om hon och jag skulle ha mysdag imorgon

och ungen ruskade på huvudet

så jag frågade om vi skulle ha busdag

och då nickade hon glatt !!!

sötis


mitt i allt kom jag ihåg att jag glömt Alexandras bröd

hem igen !!


whiskey

skulle kunna bota min huvudvärk !!!

var det nån som sa

men först mot T-byn !!!

Av Anna - 25 mars 2009 22:02

in i bilen

hem

mellis

&

sen åkte vi till Kvarntäkt för att leka (alla 3)

barnen drog i väg för att spela golf i snön eller nått annat spännande

så skönt att åka nån stans där man bara kan vara sej själv !!!


funderade lite på det där med elakheter

undras om jag är en elak människa

????

men tillochmed jag kan få nog och säja STOPP
för dom som är mina riktiga vänner vet

att det finns vissa saker som jag inte klarar av

FALSKHET

av nån som låtsas vara en vän

däremot behöver jag inte tycka samma lika som nån

men den som försöker gå bakom min rygg

bye bye



Av Anna - 25 mars 2009 21:48

vaknade ju alldeles för tidigt idag igen iochförsig bra

när junior skulle skjutsa sej till skolan (än måste han ha mamma med)

sen åkte jag och

SOLADE

så skönt, behövs bara några gånger sen så kan man känna sej som en ny människa !!

Köpte med SEMLOR till Anders

mest för att jag själv ville ha !!!

Kollade igenom lite papper för deklarationen

och

ja sen blev det lunch med Peter

länge sen sist...

ska nog ta med honom och pianot på släp

så kan man ha pianobar under fotbollssäsongen...


nån som vill vara med ????


iallafall så är mina barns far tidsoptimist

så vi bytte bil innan jag åkte för att hämta barnen efter skolan !!!

Av Anna - 25 mars 2009 20:33

iallafall har jag glömt bort att gå ut och gå idag

eller var det så att tiden faktiskt inte räckt till !!

DÅLIGT

ja men jag har ju faktiskt hunnit med en hel del annat

: )

Av Anna - 25 mars 2009 06:42

2:a dagen i rad nu som jag vaknar före 6

hm

fantastiskt att känna sej utsövd!!

(bara känslan håller i sej hela dagen)


SOLEN

skiner men det är säkert svinkallt ute

strunt samma

för jag ska "deklarera" idag

trök

men har man lovat så har man.


egentligen skulle jag vilja sätta mej i solen och bara njuta

ta en fika med någon

som får mej att må så där

helt fantastiskt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Skapa flashcards