Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Anna - 24 mars 2009 22:00

jag är så fruktansvärt trött hela tiden,

en liten orsak kan vara sömnbrist !!!

imorgon ska jag iallafall ta mej in till falun så att Anders får titta på bilen

- vad det nu var -

funderar på lite fusksol nu när våren låter vänta på sej !!!


blev ensam med Olivia så vi satt och slappade

- läste lite & la pussel - 

tills ADDE ADDE ADDE kom hem från skolan

blev det fart på lilltrollet

och dom spelade fotboll en bra stund

hon avgudar sin "stora" kusin

springer runt med ett kort på honom

häftigt är oxå

 att se hur bra hon börjar kunna leka !!!


men nu är jag så där fruktansvärt

TRÖTT !!!


så det är väll bara att säja


puss & god natt


och hoppas jag blir moster SNART !!! dax att titta ut nu....

Av Anna - 24 mars 2009 19:09

dax att gå och lägga sej !!!

fast

det känns kanske lite tidigt

hm...

vi får väll mystitta på lite tv !!!


Av Anna - 24 mars 2009 13:18

en annan dag !!!

fast jag fortsatte naturligtvis att

1 1/2 timme blev det till slut

ibland var det

iskalllt

och minuten efter

helt underbart !!!

knepigt känndes som om man bara ville krypa upp i lä nån stans

VÄRME !!!


sen har jag varit ner till syster och mumsat ugnspannkaka

glass & kakor

inte undra på att min vikt bara kryper neråt

SKÄRPNING !!!


Alexandra fick sluta vid 11.30 för klassen skulle ut i skogen

lite svårt med kryckor

så vi har spelat nått "tomtespel" på datorn

och nu sitter jag hemma för att vänta in f-klassens sluttid

sen

blir det ner till syster och vara barnvakt ett tag !!



Av Anna - 24 mars 2009 13:10

började min vandring mot kyrkan.... som ett vykort !!!

men när man kommer in på kyrkogården

slås man av hur mycket snö det är !!!

. sen ja då dog batterít

:(

Av Anna - 24 mars 2009 08:16

...hade jag

men

det är bara att inse fakta !!!

blir inget av med det idag

*snyft*





Av Anna - 24 mars 2009 06:42

vaknade för en stund sen

- före klockan -

så antingen börjar jag bli gammal eller så är det solen får mej så pigg !!

inser att det är dax att ta sej i kragen och börja

VÅRSTÄDA !!!

både i

lägenheten

men inte minst

mej själv !!!

tråkigheterna ska UT !!!


så idag ska jag ta med mej kameran och ge mej ut på en riktig långpromenad i "vårsolen"

ta några vår/vinter bilder som förhoppningsvis hamnar här på bloggen !!!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards