Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Anna - 23 mars 2009 22:49

efter kvällens tv-tittande är jag lite nyfiken på det här med hur

 många barn just DU HAR !?!?

så kom in och rösta...


varför ja ren nyfikenhet bara

och ja det kan komma följdfrågor så lämna gärna en åsikt om vad du tycker om "antal" barn !?!?


men nog fundert hoppas jag får några svar

så ska jag gå och pussa mina små god natt

och sparka lite på adde´s dörr

för nu är det


puss & god natt

Av Anna - 23 mars 2009 22:09

som alla andra älskar SNÖ & VINTER

lite VÅRSOL hade passat bra

för att försöka få tillbaka orken igen


läste precis att det blir prinsessbröllop

19 juni 2010

mitt i midsommar

hm...

hade lite planer på att besöka huvudstaden

men vi får väll se

midsommar är ju ändå midsommar


och om mindre än 3 månader är vi där knepigt att tro det mitt i all snö !!!



Nångting som får mej GLAD är Bellas förslag om GTB

(nått mellanår)

kanske nästa eller nått

tänk att åka ner och uppleva gamla minnen


En tio i topp måste vara när "nån" applåderar att banpersonalen som håller på att bygga om banan !!! 

eller

Lisseberg med spådommar !!!

men

minnen kan man inte ha för många av så det är bara till att börja uppleva igen !!


dra med ett gäng halvtokiga och sen ja då är det bara att se upp !!!




Av Anna - 23 mars 2009 19:16

ja då var det dax igen...

barnens (iallafall) Alexandras måndagsfavorit !!!

Själv är det nån slags skräckblandad förtjusning

och en sak är då säker

man vet aldrig vad som kommer att hända !!!

men först läggningsdax av Angelica

&

hos mej !!!


Av Anna - 23 mars 2009 16:41

Jaha det blev som vanligt med lite kort varsel...

samrådsmötet framflyttat en månad

ok för mej

får mysa med mina nya doftljus istället

lavendel

sjöbris

svart orkidée

tur man inte har så svåra val här i livet

(ibland iallafall)

 

Av Anna - 23 mars 2009 13:01

...och idag har det blivit 50 minuters promenad med barnvagn !!!

ska försöka hitta tillbaka till den där sköna känslan igen

men det kommer nog att ta lite tid är jag rädd för

!!!

Såg nån som får mej att LE ;)


Av Anna - 23 mars 2009 12:55

06.30 klev jag innanför dörren hos syster sen blev det vällingmys i soffan, stoppa O i vagnen för att gå hem och väcka kusinerna. Alla pigga och glada !!! Dagens andra påklädning... och lämning i skolan av sessorna. Och sen hem för lite banan innan vi åkte ner till Gårdvik för att hälsa på !!! Calle är lite skrämmande men hu så söt !!! snart kan dom springa runt och busa tillsammans.Hem och mumsa lunch - busa runt - och nu sover trollet sött ute i snöstormen !!! iväntan på att alla ska komma hem !!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

karta

???


Ovido - Quiz & Flashcards